Начало За нас Реклама Контакти

Винен фест в МЕТРО България

Снимка за Винен фест в МЕТРО България

МЕТРО България, партньор в класацията Divino Топ 50, дава старт на обновените си винени отдели и нов асортимент с Винен фест. От 24 до 26 ноември клиентите могат да се включат в „слепи“ дегустации в магазините на МЕТРО, както и да се запознаят с винената листа на компанията, включваща над 1000 предложения от България, Стария и Новия свят.

Компанията ще даде старт на обновените си винени отдел и ще представи обогатения си винен асортимент на специално събитие на 24 ноември в магазина си на булевард „Цариградско шосе“ в София. Посетителите на празника ще имат възможност да дегустират избрани вина, както и да научат за интересни предложения от новия асортимент на МЕТРО. Част от инициативите, които МЕТРО България предприема, са обновяването на винената листа, включваща над 1000 вида вина от целия свят, назначаване на сертифицирани винени специалисти в 11-те си магазина в страната и по-гъвкаво формиране на своя асортимент.

Новите винени отдели създават комфортна атмосфера, съчетаваща удобството с удоволствието от пазаруването в приятна среда. Новото оборудване позволява по-добро излагане на вината и по-лесното им откриване от страна на клиентите. Асортиментът от Стария и Новия винен свят и България запазва и надгражда своето разнообразие, като едновременно с това екипът на МЕТРО отваря врати за нови интересни и свежи сезонни предложения от по-неизвестни региони, отличаващи се с добри качества и конкурентни цени.

От 24 до 26 ноември клиентите на МЕТРО София ще могат не само да опитат вино от целия свят и България, а и да научат как успешно да комбинират избраната напитка с хубава храна. Специални дегустации в МЕТРО София ще предложат вина от партньори на компанията: Меди Вали, Орбелия, Уайнбокс, Катаржина, Бибендум, Красийдо, Авенди, Вини Сливен, Пауър брандс, Домейн Менада, Мидалидаре, ВИ Брестовица.

Винените сектори във всички магазини, с изключение на складова база Банско и Слънчев бряг и магазин МЕТРО Плевен, ще предложат на клиентите възможност да се включат в „сляпа дегустация“ – да опитат 3 специално подбрани вина, като разчитат единствено на сетивата си. Всеки, който се включи в тази дегустация и попълни кратка анкетна карта, ще участва в жребий за специална награда – селекция от 6 страхотни бутилки вино, които МЕТРО препоръчва. За всеки от участващите магазини е предвидена по една награда.

Гости на откриването в София ще бъдат основните доставчици от най-големите български винарни. Сред официалните лица при откриването ще е инж. Красимир Коев, изпълнителен директор на Изпълнителна агенция за лозата и виното на Министерство на земеделието, храните и горите.
 

Ноем. 2017
Коментари