Начало За нас Реклама Контакти

Неотдавна по магазините се появи нов бранд български продукти с ясна концепция за качество. „Така, Да!” е частна търговска марка за храни, собственост на „Фууд Концепт”. Компанията има за цел да предлага най-добрите постижения в съвременното производство на храни в България, да ни запознава с характеристиките на продуктите с марката „Така, Да!” и да ни улеснява като потребители в избора ни на вкусни и качествени български продукти, осигуряващи балансирано и здравословно хранене.

„Така, Да!” в разговорния език означава одобрение. Именно за да получат одобрението на потребителите, създателите на марката казват на производителите „Да, така се прави вкусна и полезна храна“. Концепцията е основана на ясна философия - добрият продукт се прави без компромиси, без заместители, без спестяване от технологичното време за производство, а когато технологията за производство на даден продукт изисква влагането на добавки, се избират естествените, с цел да се запази автентичността на продукта.

В търговската мрежа вече се появиха месни продукти с тази марка, произвеждани от „Тандем – В”, млечни – на „Зоров-91” (собственици на мандра „Пършевица“) и плодови и зеленчукови консерви от „ Болгар Консерв” в Петрич. Предстои да се лансират още няколко групи храни като масла за готвене, бобови храни и ядки и други. Решението за включване на продуктите се базира на следните принципи: да са значими в ежедневното хранене на хората; да са налице производители, които споделят философията на марката за производство на висококачествени продукти и могат да ги произвеждат така, че да отговарят на изискванията за качество.

Продуктите „Така, Да!” са подложени на системен и завишен контрол за достоверност и се очаква да предлагат оптимално съотношение между цена и качество.
 

от Меню Ноем. 2012
Коментари